Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Το πρώτο φιλί....

(Για την ακρίβεια, θα έπρεπε να είναι 

I WILL ALWAYS REMEMBER OUR FIRST KISS...)

Ξέρω πως ο τίτλος παραπέμπει σε κάτι ρομαντικό ή ερωτικό. Δεν πρόκειται για τέτοιο φιλί όμως...

Πρόκεται για το πρώτο φιλί που μου έδωσε η κόρη μου. Δεν της το έδωσα εγώ (που τη λούζω στα φιλιά!!!). Μου το έδωσε αυτή. Για πρώτη φορά. Και μόνο που δεν έκανα τούμπες από τη χαρά μου.

Καθόμασταν, όπως κάθε πρωί στο κρεβάτι μου, και σαχλαμαρίζαμε, μέχρι να έρθει η ώρα να την ετοιμάσω για τον παιδικό.  Πάνω στο παιχνίδι, έκανε μια τούμπα και χτύπησε με το κεφάλι της τη μύτη μου.  Εγώ έκανα "ωχ!" και σταμάτησα προς στιγμήν.  Εκείνη την ώρα, αντί να γίνει το σύνηθες, να με κοιτάξει λίγο απορημένα και να περιμένει πότε θα σταματήσω να δείχνω ότι πονάω, για να συνεχίσουμε το παιχνίδι (καταλαβαίνετε πόσες κλωτσιές έχω φάει τα τελευταία 2 χρόνια και 4 μήνες....)  έκανε το μοναδικό: Με κοίταξε στα μάτια, μου έπιασε με τα δύο χεράκια της το πρόσωπο μου και με ρώτησε "πού πονάθ;". Μόλις της έδειξα  απορημένη τη μύτη μου, έσκυψε και μου έσκασε ένα φιλί επάνω στη μύτη! Το ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΦΙΛΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ!

Ξέρω πως όσοι με ξέρουν θα με κοροϊδέψουν πως έχω γίνει χαζομαμά... αλλά πιστέψτε με, ο ίδιος ο Μπράντ Πιτ να με είχε φιλήσει, δεν θα συγκρινόταν με ΤΙΠΟΤΑ με αυτό το πρώτο φιλί της Έρικας.

Ξέρω πως αυτό δεν είναι ένα θέμα που θα ενδιαφέρει πολύ κόσμο που διαβάζει ένα blog. Ξέρω πως θα μου πείτε ¨μόνο το δικό σου παιδί φιλάει, μαντάμ, τα δικά μας δεν κάνουν τίποτα νομίζεις;¨.  Ξέρω πως δεν περιμένατε τόσο αφελές κείμενο από μία νηπιαγωγό που είναι όλη μέρα με παιδιά και που έχει εισπράξει άπειρα φιλιά από παιδικά στοματάκια. Τα ξέρω όλα.  

Αλλά θέλω κάποτε, όταν μεγαλώσει, να έχω μια απόδειξη πως αυτό το πρώτο της φιλί μου έδωσε τόση χαρά, που το μοιράστηκα με όλον τον κόσμο, με το ρίσκο να χαρακτηριστώ μια ακόμη χαζομαμά...

4 σχόλια:

  1. Dear χαζομαμά... Welcome to the club των χαζομαμάδων... Όλες έτσι είμαστε με τα "πρώτα" των παιδιών μας... Δεν είναι υπέροχη αυτή η αίσθηση ευτυχίας; Σου εύχομαι πολλές ακόμη τέτοιες πρωτιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου! Ειναι παρήγορο να ακούω πως δεν ειμαι η μόνη χαζομαμά !

      Διαγραφή
  2. Η πιο γλυκιά ανάρτηση!
    Εδώ μια άλλη χαζομαμά, η οποία καθόταν πάνω από το γιοκάκι της με το κινητό κι έχει βγάλει φωτογραφία το πρώτο του χαμόγελο, το πρώτο του χασμουρητό και την πρώτη φορά που τεντώθηκε, όταν ήταν ακόμη μηνών!!!
    Και η οποία ίδια χαζομαμά, σχεδόν οκτώ χρόνια μετά, όταν της λένε: «καλέ ομόρφυνε αυτό το παιδί» απαντάει με χαμόγελο και σιγουριά: «Ναι, βέβαια έχει ομορφύνει!» και το πιστεύει!
    Να την χαίρεσαι την πολύτιμή σου Έρικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή